Портфоліо Бережного Ярослава Володимировича
Назва навчальної
теми
Вплив загартування на організм дитини
Основний та
другорядні (дотичні) навчальні предмети
Фізична культура, інформатика
Вік учнів, клас
15 років
Стислий опис
проекту (скопіювати з Плану)
Чи легко бути здоровим? Як оздоровити свій організм? Які вправи потрібно виконувати, щоб стати здоровим? Вирішенню цих питань буде присвячено проект «Фізична культура як здоровий спосіб життя». Учасниками проекту є учні 9 класу. Для виконання проекту учні об’єднаються у 3 групи: «тренери», «дослідники» та «реабілітологи». Групи досліджуватимуть питання оздоровлення організму та створять власні інтелектуальні продукти: буклет, мультимедійну презентацію
План вивчення теми
(вставити файл)
Оцінювання
(стислий опис і інструменти)
Оцінювання учнів проводиться у продовж всієї навчальної теми.
До початку проекту.
Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань про здоровий спосіб життя застосовується опитувальник з теми «Фізична культура як здоровий спосіб життя». Також учні заповнюють в таблицях «ЗХД» два стопчики Знаємо та Хочемо дізнатися.
В ході реалізації проекту:
Учитель демонструє власну презентацію.Для визначення співпраці в групах, вчитель використовує Контрольний список. Співробітництво. За допомогою Форми оцінювання дослідницького процесу учні оцінюють рівень проведеної дослідницької роботи.
По завершенню проекту:
Учні презентують створені інтелектуальні продукти: Вікі-статтю, мультимедій нупрезентацію та буклет. Учні мають можливість самостійно оцінити себе за допомогою Форми оцінювання мультимедійної презентації та Форми оцінювання вікі-сайтів. Учні закінчують заповнення таблиці «ЗХД» (стовпчик Дізналися)
Остаточна оцінка за тему виставляється із врахування оцінки за презентацію
Діяльність учнів
та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
За тиждень до початку роботи над проектом учитель готує буклет для учнів та їх батьків.
Вчительський буклет1
Вчительський буклет2
Перший день. Для зацікавлення учнів проектом вчитель показує їм власну презентаціюз описом завдань для кожної групи: «тренери», «дослідники», «реабілітологи». Для перевірки попередніх знань учнів з теми вчитель проводить опитування за допомогою опитувальника «Фізична культура як здоровий спосіб життя». Для визначення навчальних потреб учнів заповнюють таблицях «ЗХД»
Учні об’єднуються у три групи по 5 дітей в кожній.
Група «тренери» працюватиме над питанням: «Які вправи найбільш позитивно впливають на організм дитини?» та випустить буклет.
Група «дослідники» вивчатиме питання про нетрадиційні методи загартовування. Результатом їх роботи буде мультимедій нупрезентацію
Група «реабілітологи» напише вікі-статтю про фізичні вправи та їх вплив на здоров’я людини.
Перший тиждень. Вчитель роздає інструкції та правила роботи за комп’ютером. Учні здійснюють пошук необхідної інформації в мережі Інтернет, проводять соціологічне опитування. Учитель роздає критерії оцінювання продукту діяльності учнів. При використанні матеріалів учні вказують посилання на джерело інформації.
Другий тиждень. Працюючи в групах, учні створюють продукт своєї діяльності. Вчитель організовує консультації по групах. Для визначення співпраці в групах, вчитель використовує Контрольний список. Співробітництво. За допомогою Форми оцінювання дослідницького процесу учні оцінюють рівень проведеної дослідницької роботи. Створюють учнівський блог.
Третій тиждень. Учні завершують свої роботи презентують їх. Відбувається рефлексія, оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до Форми оцінювання мультимедійної презентації, учні проходять он-лайн опитувальник.
Відомості про
автора
Ім'я, прізвище
Бережний Ярослав Володимирович
Фах, навчальний предмет
Фізична культура
Навчальний заклад
КЗО "СЗШ №52"
Місто\село, район, область
Контактні дані
Відомості про
тренінг
Дати проведення тренінгу
14.06-26.06.17
Місце проведення тренінгу
КЗО "НВК №99"
Тренери
Мухіна Лілія Анатоліївна
Комментарии
Отправить комментарий